Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Khamis, 18 Februari 2010

Sepetang bersama air kelapa

Ni citer 2 hr y lps....
Sekrg kn musim pns jer kn...
so tiap hr gase nk mnum air batu jerk....
hr slasa ptg hr tu aku p bli air batu dkat jerk..selang 3 rmh dr umah aku..
pastu dh bli konon nya nk mnum gn air gas..
pastu mak aku kata p petik kelpa..
mnum air kelapa sdp ni...
mkcik y jual air batu tu pn stuju
so semua dh sokong projek menjolok kelapa di mulakan..
sedap woooo...minum air kelapa diwaktu dahaga....
tp air kelapa mni mengenyang kan r...mnum secawan jer dh kenyang...

smbil jolok smbil ngumpat...hahaha


oh my mum.....hehehe...mak aku y tekun menjolok..

bdk kecik y tlh dipaksa olh aku tok mengangkut
 kelapa y tlh dipetik

see....smua skali dlm 13 biji...bykkn..


dpt 2jug y bsr punyer...puas minum wei...lau jual dpt la gak lam 50rggt kot...


ad x y gase dahaga?t aku tlg petik kn tok kowg plak..hahaha
Thanks mak..thanks cik no...hny krn kedahagaan kasih syg y kurg aku dilyn sehingga dpt mnum air kelapa 2jug..haha tipu r aku minum 2jug...leh kembong wei pewut aku y semmg dh kemb0ng..wakaka..



Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails