Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Rabu, 2 Mei 2012

Al-Fatihah buat beliau,,(Aqilah Ismail)

Balik jer dari hospital MAhkota Medical Centre teruson laptop..tergerak lak hati ni nk on FB..sbb kdg2 balik dr spital aku leka2 kjp pastu dh lama baru on lptop tu pun kalau laptop xada sesape gune...Bile dah on FB p kat home...bace2 status org y best2..skali..trbace satu status dr member SEKOLAH MNENGAH TEKNIK MELAKA TENGAH..y mengatakan :

''..selamat tinggal syg.....akak sgt terasa dgn pemergian akik..semoga akik di tempatkan di kalangan org yang beriman syg...akak redha...:(((al-fatihah... ''

Tiba ht jd xsdp..AKIK???setahu aku akik tu AQILAH...terus pergi kat FB arwah.....terus mulut mengucap...dan sdekahkan Al-Fatihah...mmg xsgka dgn pemergian arwah y sgt ceria...selalu baca status arwah..status arwah semua xmnunjukkn y arwah sdg sakit..mnampakkan arwah sgt ceria..cuma kdg2 je status arwah mnunjukkn y arwah sakit...
Arwah disahkan sakit leukimia pd thun lps.Arwah ni sgt ceria suke gelak2 suke begurau2......tahun lps skali aku pnh melawat arwah kat hospital Mahkota Mdical Centre...msa tu arwah baru je dpt thu tntg pnyakitnye...msa tu jugak aku masih siht n betenaga lg...hr tu baru berbual gn kwn aku nk p tengok arwah kat rumah arwah..tp xksampaian...aku knl arwah sejak Sekolah Teknik Melaka Tengah tp knl mcm tu jer....kemudian study kat Poli Kota Melaka...rapat sikit2 la jugak..bile jumpe betegur lah jugak...Akhir sekali sambung belajar kat Politeknik Merlimau disebabkan kami pljr Integasi kami selalu sama2 kesna kesini dgn mmber lain2 jugak...tp mula2 je..lpstu msing2 wat hal sendiri..sbb dhthu selok belok poli merlimau...n kelas pun dh lain so dgn mmber msing je la ksna ke sini...

" ..aku doakan semoga ko akan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...semoga ko aman dan tenang disana..kami semua sayang kan ko..nasib kau dan aku sama...kita sama2 menderita di waktu kita masih muda..tapi Allah lebih syg akan ko qila....mungkin hr aku juga akn tb..cuma ak xtahu bila..kita jumpe disana nanati....Al;Fatihah..''


~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails