Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Jumaat, 4 Mei 2012

Terima Kasih Awak...

Walau diri ini penuh degan kesengsaraan . . .
Aku tidak pernah merasa lemah . . .
Kau hadir dalam hidupku membawa satu harapan . . .
Menjaga aku tanpa pikirkan erti keletihan . . .
Aku Masih mampu tersenyum kerana kau . . .
Walau kesakitan itu kurasakan . . .


Kini dunia aku terang dengan adanya kau . . .
Sinar baru dalam hidup tidak akan ku lenyapkan . . .
Akan kujaga hubungan yang terjalin . . .
Sehingga mata ini tak mampu untukku buka lagi . . .


Terima kasih awak kerana kau ada waktu susah senang ku . . .
Kau yang terakhir walau bukan yang pertama . . .

Edit by Rusfainy Atikah Azman
04.05.2012 ( 3:00p.m )

~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails