Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Khamis, 3 Mei 2012

En. Scuba dan Cik Yu dr Cherating

Tadi masa aku dan Mr. R  dlm perjalanan nak melawat family arwah(tgk post sblum ni)...tp kene singgah rumah dak kakak untuk ambil dia n tunang dia....borak2 gan Mr. R dlm kete psl dia kat Cherating 2 3 hr yang lepas....tb2 dia wat suare brek mengejut..tp xtrkejut pun...cume heran jer..dia ambil bag  y ad di tmpt dduk blkg n dia hulurkan kt aku....aku bukak bag plastik tu smbil trsenyum smpai tlinga nek capang.. hahaha... sbbnyer ad wrne kegemaran ku.pink kaler tuuuu..pndai betol incik boyfriend plih colour...ap y ad dlm bag plstik tu???

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............ 
En. Scuba n Cik Yu..comel sgt..Mr. R siap kopek kn tanda hrga...malu ea..ala xksh la murh k mhl y pnting dr awk n ptung ini sgt cumil...tq syg....pndai pun plih brg y cute tok sy yer..ni y nk suwo awk p jln jauh2 lg blikn y len2 lak..blehkan.....kesian dia..aku jer xpnh nk bg dia ap2... :-( tp sy dh bg bnda pling rharga...hati sy dh ada pd awk...dan sy mnta balik awk xnk pulangkan....tp sy happy sbb awk nk smpan ht sy walau ap jua keadaan sy... ^________^ senyum lebar si katak gedik..Mr. R bg gift ni o.t.w nk ke rmh pija sbbnyer tunang dak kakak tu nk tumpang balik t..so dia bg dlu la gift ni kt aku..t Mr. R bg time tunang si kakak ad mampui aku kne bhn..dia mmg suke bhn org y bru nk bunga2....so aku akn jd malu2 biawak...

Sampai jer umah dak kakak singgah jap umah dia salam2 mak dia..okeyh mak dak kakak baru balik dr umrah..sampai rumah dlm kol 2ptg td....so aku dpt lg...air zam2 n kcg.kurma n len2..
Murah rezeki aku tahun ni...slalu dpt air zam2 khas untuk aku...Alhamdulillah pd mereka y p umrah n egt aku y berpenyakit ini..thanks byk..dh siap2 terus gerak kerumah family arwah....sedih kot dgr citer dr kakak arwah....hurmmmmmm...


Ini budk telah memksa aku ambil pic dia.''..cpt le ika..cptle ika.''..aku wt bdo jer..xsampai ht nyer psl ambil jugk...ni pntang kamera on...dia lh pelowat number satu malaysia...


~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails