Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Khamis, 24 Mei 2012

Mennhitung Hari

Alhamdulillah. . . dengan izin Allah dapat lagi aku merasa kehidupan yang penuh suka suki dan duka duki. . . .
Hari ni genap 20hari aku menjalani rawatan radiotherapy. . .tinggal 5hari je lagi. . tak sabar rasa nak habiskan rawatan ini walaupun ianya mengambil masa hanya 10minit. . . tak termasuk perjalanan pegi dan balik. . . pejalanan dari kereta smapai ke lif. . .masa menunggu lif tu terbuka. . . .oooh kalau dicampur adukkan bleh ambil masa 1jam. . .

Padahal sampai je kat bahagian radioterapi tu kalau tak ad orang lagi aku terus masuk tempat dia wat sinar tu. . . lps 10 mnit aku dah leh balik. . . .

Serius tak sabar nk menamatkan rawatan ni. . . letih rasa hari2 nak ulang alik p hospital. . . kalau badan sihat n cergas tak apa. . .


5HARI LAGI. . . .cepatla masa berpusing. . . pa la plan doktor lepas ni agaknye. . . ???
~Chocolatepink~

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails