Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Rabu, 6 Januari 2010

CINTA & SAHABAT

Erm...aku sje nk m'persoalkn tntg CINTA & SAHABAT.....


Bg korg yang mner pnting?
Dulu aku masa aku bru bertemu cinta..aku pk Cinta tu leh jd y trpnting dr shbt..
Sbb cnta adlh sgala2 nyer...
Cinta hnya satu..
tp shbt kte leh cri b'juta....
Disbbkn xnk kehilangan cnta sejati kwn aku tolak tepi...
Kdg2 ap y aku wat aku x pk tntg kwn..
Aku akn pk tntg Cinta jer....
Kalau family tu len lh kn..Family dh tntu2 ler y prtama..

CINTA
xtntu smpai akhir hayat...
aku bru mearsa cinta y setia 2thun ni..
cinta kdg2 hny sekerat jln...
Cinta ni slalu menyakitkn hati...
Cinta x slalu dpt mnemani kite di kala kite prlu...
Cinta klu dh ptus x di nmakan CINTa..
Silap2 di namakan MUSUH...
tp....

KAWAN
dh tntu2 smpai hayat kte di namakan kwn
Kwn adlh sgala2....
Tanpa shbat...Hidup ni kosong.....
4tahun aku merasa hidup besama kengkawan..
ap y di buat sntiasa bsama...
susah sng besama...
klu ada mslh bncg sesama....
KAWAN...walau mjd musuh skali pn...
tetap di namakn KAWAN....


Tapi aku syg kn dua-dua...........................
SYG CINTA..
SYG SHBT......


Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails