Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Khamis, 28 Januari 2010

Today...I'm bzy u Know!!!

Ha....adakah aku sdg mrh???
Adakah aku moody hr ni???
No la.....

Aku x moody pn just hr ni very..very...very...manyak keje....
Aku gase cm keje aku ni cam gaji besor jerk..hahaha
Yela setiap hr ad tender...
biler ad tender aku yang kene wat....
Setiap hr ad org wat operation..
biler ad wat operation aku ler y kne wat invoice n DO...
Sehari tu tender bkn 1 bkn 2...tp lbih 3..huhuhu..
Penat tangan den ni ha dok naip jerk...
Dpt gaji cm 5 6 10 angka jerk..
Pdahal 11 angka hahahaha...
HOhoho kayo den klu 11 angka yerkkk....

Patotnyer hr ni dpt gaji tp....
uwaaaaa.....balek gan tgn kosong tnpa gaji y berjuta2....
xpe r lmbat pn lmbat r hrp2 sok dpt r...
Dh dpt gaji pastu nk p sdekah kat shopping..
mmg tiap bulan aku sedekah kat dowang...hahaha
duet terlebih wei.... ****tipu semata2

1 ulasan:

pRincESs_N berkata...

klo dpt..ape lg...open table laa..hihiih

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails