Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Isnin, 25 Januari 2010

Sape slh????

Erm isst N3 tntg artis...
BUang tebiat scara suka duka..hehe
Korang tgk x melodi smlm?
tntg kmpulan Awan..n awan Band..?
Aku xpnh pn dgr group ni sblum ni..
Bru smlm aku dgr.
Kmpulan y mula2 di tbuhkn Kmpuln Awan..
Pastu tuptup ad plak nma group Awan Band...

So dowg m'prtikaikn lh nma group tu sma...
Aku tgk group awan tu d tmu rmah steady jer cra dia bckp..
tp group Awan Band dowg cm mrh2....

Mmg lh y Awan Band ni kta dowg xthu ad nma group Awan sbelum dowg..tp kn npe lh dowg x cbe slidik tntg title group ni kn...

aku mls nk citer byk..cume...
Persoalan nyer skrg sape slh erk?

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails