Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Jumaat, 22 Januari 2010

Kesayangan bapak aku.

Hari ni aku nk citer ciket tntg bapak aku ni..
Bapak aku adlah  sgt pilih kasih okey...
Kdg2 saket ht gak tgk dia lbih syg 'anak' y x di iktirafkn anak..
Byk giler 'anak' berbanding anak kandung sndri....
hehehehe......
Siap wat kn umah lg....wat kn air pancut...blikn mknan 1kampit...
Pagi2 p jenguk 'anak' kesygan..
tgh hr wktu lunch balek umah p tgk anak nyer n bg kn mkn...
ptg balek keje tgk lg........
Peh syg tu oi kat ank y beratus2 tu..
k..m0d aku adlh JELES x tntu psal...

Ni ha aku jeles kat 'bdk' ni...
cube teka ap ni?
INI IALAH IKAN KELI KESAYANGAN BAPAK AKU

ko tgk 1 kampit ha bapak aku bli mknn ikan...


Ada 2 kolam...tp bapak aku nyer 1 jer..1 lg makcik aku nyer...
n bapak aku ad wat sndri lg 2kolam batu.Tp dh xgne..Dulu gne sbb ikan byk giler bapak aku bli...

Untung gak tau bela ikan ni..coz leh wat jual..ramai gak r y bli ikan ni..bapak aku bela sje2..tp klu owg nk bli bapak aku jual jer...murh jer...

Ada org dia xsuke mkn ikan darat ni geli ler ap ler..aku dulu pn cm tu gak xsuke...lma2 suke plak..sedap wooo......

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails