Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Sabtu, 16 Januari 2010

MIGRAIN

Hr khamis hr tu kn masa kn pjbt aku ok jer..sihat jer..
Tp bile dh balek umah...tb2 saket pale...
mula2 saket cket jer..
Bile mlm kpala aku ni mcm nk pecah...
dia nyer saket xleh nk ckp..
so mlm tu aku terpksa memalaskn diri aku dgn tidow...

Hr jumaat smlm aku mnta cuti..
Patot nyer nk p klinik nk cek....
Coz aku ni dr skolh slalu saket pale...
Bile tb masa nk p klinik bapak aku plak ad hal ad on Call.......
So dok terbaring jer lh mnhn saket...

Aku pn xthu pe hal dgn pale aku ni...
kdg ada kerisaun gak...
Tp hr2 yang aku lalui ok jer...
cme kpala ni ek0t mod...
nk ok..dia ok..
xnk ok....dia mnyerang..
hahaahhaaha...

myb ad suis y dh trcabut....

Tiada ulasan:

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails