Assalamualaikum..Terima kasih pada yang melawat blog ini.....hendak dikatakan disini blog ini di buat hanya sekadar suka-suka, untuk berkongsi cerita dan pengalaman...blog ini lebih banyak mengisahkan tentang kehidupan empunya blog CHOCOLATEPINK. Jika ada yang tidak berkenan dihati anda sila inform pada saya jangan hanya bercakap belakang okey!!sesiapa yang bercakap belakang dia di kategorikan sebagai pengecut..hahaha....harap anda ke blog ini dengan hati yang ikhlas...Semoga hari-hari yang dilalui hanya kerana ALLAH S.W.T...AMIN

Jumaat, 29 Januari 2010

Kawan ku Tunang....

Esok 30.01.2010 member aku tunang..
xtahu r dpt p k x....
Coz bdk2 ni dh wat hal sndiri...
Tp hrp2 planning last minute jd r p....
Rumah dia pn jauh...tu y nk p k x..nk p k x....
Ad mmber kata bru kawin...t dh kawin bru r leh sibuk2 nk p..
Ei korang x saport aku lgsung..member tau....
Aku ad copypaste pic dr FB...

Pic ni sebelum kite org nk p kuar outing..Kak Fira tu lh y nk tunang dia tua aku stahun jer...Kak Rai pn stua stahun jer.Tempat yang slalu kite org ble outing kat Melaka Central(MC).Tu ler tmpt bdk2 Teknik(SMTMT)..xcaye p tnyer dowg..hahaha...

PIC 1


PIC 2

Pic 1 n Pic 2 tu masa kite orang gah cbuk dok study sal SPM.....Kak Rai ,
Bet n Mimi dowang xad coz ad aper ntah..dowang ni aktif cket.
Ezza,Ba'yah, Ayu n Kak Rai 5Elektrik sama kelas....Mimi,Bet,Mira,Ecah n Kak Fira klas 5Awam4.Aku klas 5Awam1..Masa form 4 aku 4awam1...nek form5 aku  kne tukar klas dh.Nangis2 aku xnk masuk awam 1..dh r xad kengkawan..dok klas bdk genius plak..aduh...aku slalu dpt nombor pling last tau..haha..bangga..

Best giler masa zaman sekolah dulu...dulu kte org ni satu dorm..p mkn p outing..n p mne2 smua bersama...klu sowang tu xnk kte owg akn pksa gak smpai dia nk..hahaha..mstahil lh kn dlm pershabatan tu xgadoh..msti ad nyer....tp last2 dpt di setlekn dgn baik wlupun pgaduhan tu bebulan lamanyer....

Eh ni nk citer sal skolah k sal kwn tunang ni..hehehe..aku meraban ke tempat len lh plak....Kak fira tu dia x study tp dia dh keje...bakal tunang dia pn dh keje..Masa raya hr tu dowang ad dtg umah aku...Itu pun nk dtg sgan almaklum lh bertahun xjumpe...tp dgn paksaan si Mira ni dia p gak...Mira ni setaman gan aku...

Oklah citer aku seakan dh berlebar berekar2 plak..ti korang baca sure bosan..kikikiFULLSTOP

SAYANG U ALL


 






3 ulasan:

pRincESs_N berkata...

lps tunnag t masing2 bz nk kawen laks...alahai..

mss fix89 berkata...

gambor aku xde ponnnn..hahahahaa....kak fira da tunang???? ushhh nak tengok...

chocolatePink berkata...

p la wei kat fb dia...xthu r ad k xgmbr tunang dia lg..

terJah CitEr lamA Kit

Related Posts with Thumbnails